02 aprill 2007

Auhind turunduse väärtustamise eest

Kalevi edu ei põhine turundusel. Aga turunduse edu võib ühel päeval põhineda Kalevil. Sellist usku turunduse ja reklaami jõusse nagu Oliveril pole Eestimaa pinna pääl enne nähtud. Valimistele eelnenud Päevalehe esikaaned ja turundusjuhile renditud Porsche näitavad uut taset turundusinvesteeringutes! Tehke järele või ostke ära!

Kui Päevalehe esikaante näol on tegemist pigem juriidilise küsimuse lahendamise kui turundusega, siis onu Alar on oma neljarattalise sõbra küll juba puhtalt kannatlikkuse eest ära teeninud. Su boss teab, mida sa tema kõrval tunned. See on ilus.

Alates tänasest hakkab Dr Eamers andma välja auhinda tippjuhtidele turunduse väärtustamise eest. Auhinnaks on tavaline valge brändimata kanamuna loodussõbralikus karbikeses – sümboliseerimaks brändingu jõudu*. Kandidaate võib esitada aasta läbi, esitamine toimub massimeedia vahendusel.

*Teadmata päritolu uuringus hinnati brändi olulisust erinevates tootekategooriates. Vastupidiselt ootustele mängis munade puhul bränd ostuotsuse tegemisel olulisemat rolli kui koduelektroonika puhul.

Kommentaare ei ole: